søndag 3. juni 2012

VERTSFAMILIEE!

OmgOmgOmg, trodde jeg skulle dø når jeg fikk telefonen fra Aspect! Endte med at jeg satt å grein gledestårer når jeg hadde lagt på #flau. Alt har blitt så mye mer virkelig, så utrolig fort. Nå er det bare 50 dager til jeg drar. Tenk det, om 50 dager sitter jeg på flyet på vei til mitt nye liv, min nye familie, og utrolige opplevelser.

Kan jo fortelle litt om dem da!
Det er en familie på to voksne og tre barn. Faren heter Andres og moren Ana Maria. Yngste barnet er 16(blir 17) og heter Macarena, og vi skal dele rom. Så er det Andrea som er født i 88, og Oscar født i 97 (EDIT, født 87). Andrea og Oscar studerer, men de er hjemme i helgene ifølge Macarena. Jeg fant alle utenom moren på facebook, og har fått snakkes masse med Macarena, og litt med Oscar. De er helt vanvittig hyggelige! :D

De bor i Villa Ascasubi, som er en liiiten by (1800 innbyggere) en og en halv time unna Cordoba. De har 5 hunder, en katt, flere fugler og mange hester. Familien er helt perfekt for meg, elsker dyr og har både hester og katter selv! Det er en elv som renner rett ved, så da blir det bading der også!

Hestene de har!

Jeg skal gå på en skole i byen som heter EPEM N 37. De har skoleuniform som er hvit skjorte med slips, og grått skjørt med strømper som går til midten av leggene. Deilig å slippe å tenke på å komme første skoledag med helt uvanlige klær!!!
Under er bildet av inngangen.

Nå kommer snart den videobloggen, sorry at det tar tid, men har hatt alt for mye å gjøre i det siste.

Besos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar