mandag 22. oktober 2012

Roll with the flow


Beklager, har ikke tatt noen bilder...

Jeg skriver bare om helgene, rett og slett fordi jeg ikke gjør noe annet enn skole, husarbeid og er med familien på ukedagene… så ja, fredag. På kvelden dro jeg, Vsøs, Aquiles, Fiona, Jorge og en annen til en liten restaurant i byen. Der spiste vi pizza og koste oss, etter det kjøpte vi is på isbaren, og deretter var det film her i huset. 

Lørdag var jeg hos kjæresten helt fra tre på dagen til 4 på natta. Der samlet vi oss, og vi var mange, og spilte kort, så film, spiste asado, pratet og tullet, og hadde det utrolig morsomt. 

I dag (søndag) er det morsdag, som er veldig viktig her. Det kjøpes små gaver til mødrene og de nære som er mødre, det arrangeres en stor middag for alle mødrene i hele byen, og alle samles og feirer dagen. Flink som jeg er så forsov jeg meg… Da jeg våknet kl 1 var huset helt tomt, og jeg hadde ingen aning hvor de var. Jeg viste at de garantert var sure fordi jeg forsov meg, og det skjønner jeg jo godt på en dag så viktig som denne. Vel, jeg turte ikke å sende meld og spørre hvor de var, så jeg satt meg på pc’n og oppdaget at min kjære mor var på. Pang sier hjertet mitt, og tårene kommer. Så satt vel og snakket med henne og pappa på skype i nesten to timer, og gråt vel også mesteparten av tiden. Det er noe av det deiligste jeg har gjort på lenge! Endelig fikk jeg ut følelser jeg ikke viste jeg hadde en gang. Jeg hadde vel ikke innsett at jeg faktisk savnet dem så mye, og det vår så utrolig deilig å få følelsene ut og lettet både hjertet og skuldrene mine. Da vi var ferdig fikk jeg endelig samlet opp motet mitt, og sendte meld til vmor og spurte hvor de var. Deretter dro jeg dit og var sosial med dem. Nå sitter jeg her å skriver. Klokken er halv tolv, det pøsregner, og strømmen har gått som vanlig. Jeg får jo ikke publisert dette før strømmen og internett kommer tilbake igjen, men…

Besos 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar