lørdag 17. november 2012

Kort innlegg

Beklager at jeg har vært så dårlig til å skrive, men det skjer hele tiden noe og da har jeg ikke alltid lyst til å sette med ned å skrive. Nå har jeg 10 min før jeg må kle på meg skoleuniformen og dra på skolen til å skrive.

Først, vi har begynt å bruke den ordentlig skoleuniformen.

Det er VARMT!!!!! Noen dager har vi over 30/35 grader! Alle svetter som griser og jeg er like ved å dø, ahahah.

Eller legger jeg ved noen flere bilder:*

Baile de 15, som er for alle jentene som har fylt15 år. Veeeldig stort og viktig. 

Jeg har badet i elva

Holdt en peludo (fant ut først etter å ha lastet opp bildene at ikke alle var riktig vei, men det tar så vanvittig lang tid at jeg gidder ikke laste dem opp på nytt :* )



Varmen dreper oss alle! 

Har spist Noquis (?) med 6to som er likt som 3.klasse


Vi har lagd locro igjen, som jeg skrev om for en god stund siden også.

Faktisk veldig slitsomt arbeid! 

Jeg har funnet ut at det er en som har en kjempesøt geit, som er ensom, også høres det ut som om den sier ma (som i mamma) lover dere, hjertskjærende

Jeg har blitt solbrent, lover dere, detså værre ut neste dagen,og dagen derretter, og nåsom det driver å flasser av :(


Vi har hatt hest i hagen

 Heelt vanlig med gamle biler

Skoleuniformen

Et bilde sier mer enn tusen ord <3<3<3<33<3<3<3<3 

besos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar