mandag 11. mars 2013

Sommerferie

Hei! Som dere sikkert har merket så tok jeg meg en liten pause fra bloggen. Beklager det, men fant ut at jeg ville gjøre mitt beste for å nyte sommerferien, og tenkte det var bedre å sitte ved elva å sole seg enn å skrive blogg. Men nå er jeg tilbake, og jeg har MASSE å fortelle!
Det blir et innlegg med mye bilder og lite tekst for hvis ikke blir det veeeldig langt.

Vi har hatt middag med alle naboene fra kvartalet.



Vi har hatt sau i bakgården

Jeg har vert i Cordoba for å hente julepakken fra mamma og pappa, og mens jeg først var der sov jeg hos Mimmi (finnland). Vi dro på shopping på Patio Olmos som hadde karusell inne. 

Katten hennes var den første kosete katten jeg har møtt her i Argentina. 


Tre dager senere spise hunden til kjæresten mine heeelt nye flip-flopper jeg kjøpte i Cordoba med Mimmi. 

Her er det meste som var i pakken fra mine elskede foreldre, TUSEN TAKK!! <3



Jeg lagde pepperkaker siden de sendte meg deig <3


Var på doma i Rio Tercero



Har testet ut kameraet mitt litt mer


Det var en slags konsert for byen. 

Var i Cordoba en gang til, denne gangen med Ingrid, og Mimmi

Dette er da søte mimmi

Vi har campet på gården til en venninne i telt og campingvogn. Gikk ikke så bra for teltet da det begynte å renge noe helt vanvittig. 






 Centro Tradicionalista har arrangert doma i byen min igjen. 





 Og i tillegg har vi laget flåte til karnevalet som var i februar, bilde av det ferdige resultatet er lengre nede. 

Jeg har dratt på cruise med Hurtigruten til Antarktis sammen med Ingrid, moren hennes og onkelen hennes. Det kommer et eget innlegg og dette litt senere, men her har dere ihvertfall ett bilde jeg tok. 

Jeg harbyttet familie. Så dro rett ditt da jeg kom hjem fra Antarktis. Min nye familie er i den sammen byen og består av vsøster Josefina (bilde under, som også er min bestevenn), vmor Patricia, vfar Enrique, vbrødrene Ramiro og Rodrigo som er tvillinger. 


 Samme dag fikk jeg med meg siste dagen av karnevalet, som holdt på mens jeg var i Antarktis. 

Dårlig bilde, men syntes bare flåten var så kul. 






Her er da flåten fra lengre oppe ferdig! 






Mye hud var er VELDIG stor del av karnevalet. 


Hvis noen lurer så har ikke ''trusa'' stropper på siden, og vi hadde en ganske laaang samtale mellom oss om hvordan vi trodde den ''satt fast'' 




 Da kåringene av kostymer og flåter var over sprayet alle Loca Nieve, som er såpeskum på flaske. 


Etter karnevalet var der ut på Boliche med vennene mine, og i alt helt supert! 


For litt over en uke siden begynte jeg på skolen igjen, og jeg lover dere det var vanskelig etter nesten tre mnd med sommerferie.


Jeg har i det siste virkelig begynt å skjønne hvor liten tid jeg har igjen, så jeg nyter alt jeg kan til det fulleste. Samtidig gleder jeg meg veldig til å se venner og familie igjen! <3

besos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar