tirsdag 18. september 2012

Reunion

Fredag måtte jeg ta fri fra skolen fordi jeg skulle inn til Cordoba. Der møttes alle oss utvekslingsstudentene som kom hit samtidig, og vi snakket om familiene våres, opplevelser, og generelt om hvordan det nye livet vårt er. Hvis jeg ikke har vist det før, så vet jeg ihvertfall helt sikkert nå at jeg lever på bondelandet. Men herregud så glad jeg er for det. Hvorfor? Fordi jeg får oppleve så utrolig mange tradisjoner, til og med de som jobber i EduQuality er misunnelig, haha. Jeg overnattet der, og for første gang siden jeg kom hit fikk jeg vake hendene med håndsåpe på pumpeflaske, himmelen! Her bruker alle sånne såpestykker. På lørdag dro jeg, Ingrid, og Mimmi (Finnland) på shopping, og jeg må forresten ta tilbake det jeg sa om at klær er mer eller mindre samme pris som Norge for det er mye billigere her! Så fikk kjøpt meg en ny kjole, og en ny topp.











 Deiligste bussen jeg noen gang har vært på, sånn nesten bedre enn senga!!!


Da jeg kom hjem igjen var det rett i dusjen, for så å dra til Aquiles (klassekamerat) for å spise, og så ut på ny bursdag. Hvis det er noen framtidige utvekslingsstudenter som skal hit så sier jeg bare; gled dere til quinceañera'ne! 




Søndag dro jeg til elva med Vick og Macarena for å drikke mates, super koselig!

Vicky og Macarena







Besos




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar