tirsdag 4. september 2012

Colonia Almada

Fredag var det 8 timer på skolen, som vanlig...Jeg skal aldri mer klage på skoledagene i Norge some r fra halv 9 til halv 4! Se for deg skole til halv 5, bortsett fra at her er det fra 11 til 19, som mer eller mindre ødelegger hele dagen. Også var det kjempefint vær!!! Rundt 12 serveres det varm lunsj, for dette er et viktig måltid alle dagene, og på fredagene rekker vi jo ikke spise det med familien. Det er vel som middag egentlig.

Lørdag var jeg på jobben til kjæresten min, Jose Luis, som er en stall. Veldig koselig, pluss at vi hadde rundt 30 grader! Det er mindre en to uker siden at jeg frøs ihjel, og nå svetter jeg plutselig ihjel, haha! Men skal ikke klage, for det var super deilig.

Søndag var det opp kl 8, og da var vi rundt 15 stk fra byen som red til nabobyen Colonia Almada, og det tok rundt 2 timer. Der var det et stort arrangement med masse boder og stands, masse konkurranser med hest, og veldig mange mennesker. Skikkelig god stemning! Søndag hadde vi over 30 grader, så for mesteparten av dagen søkte vi tilflukt i skyggen. Var hjemme igjen rundt kl 9 på kvelden, og jeg tror aldri jeg har vært så støl og sår i lysken og rumpa! Jeg var dårlig til å ta bilder, men skal se om jeg får tak i noen flere senere :)






 Herlige skygge

 Noen som ble liiiitt sliten

Dårlig bilde, men er på hjemveien

besos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar