torsdag 20. desember 2012

pakke!

I helgen dro jeg og vennene mine på ''baile de egresados'' som var en fest for avgangsklassen på skolen min. Alle pyntet seg og kom i fine kjoler og dresser/skjorter, og det var utrolig hyggelig. Jeg dro til frisøren for å få fikset håret mitt, som kostet hele 85 pesos ( 100 kr ), enkelte ting er så billig her <3

Wanda som går i avgangsklassen og fysikk læreren min


Utenom det har jeg kost meg med sommerferie og fint vær (et par dager med dårlig vær også), venner, familie og kjæresten. Jeg har også så vidt begynt med å handle julegaver, noe de syntes er alt for tidlig å begynne med. Argentinere elsker å ta ting i siste liten, det er ihvertfall helt sikkert! 

Josefina og Jose 

 Meg og Josefina

 Søsteren til kjæresten min elsker å flette hår

Hunden Tinta som vasker kattungene vi nylig fikk 

Triste historien er at idag forsvant plutselig en og noen timer senere den andre, og vi er veldig sikre på at det var de andre hundene som spiste dem... Kommer nok et innlegg om Argentinsk dyrehold en gang


Amelia, Josefina, jeg, tre venner av broren til Josefina, og Rodrigo (broren til Josefina)
Litt kjipt med vanndråpe på linsa, men men

Meg med kjæresten, Jose Luis, som jeg har vært sammen med i 4 mnd om 9 dager allerede! Tiden flyr.

Jeg har fått pakke fra verdens beste bestevenn, Lena, og postkort fra mine kjære besteforeldre. Tusen takk! 


Besos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar