tirsdag 11. desember 2012

Sommerferie og masse godbiter

Det har skjedd utrolig mye den siste tiden, men skal prøve å oppdatere dere så godt jeg kan!

Jeg har badet i elva med hest


Jeg har vært på forestilling som 6to arrangerte

Jeg har vært på danseshow, som det dessverre var umulig å få tatt bilder av.

Vi har nå SOMMERFERIE!!! helt til slutten av februar <3

Jeg har vært i Cordoba for å snakke med dem.

Jeg har vært i Cordoba en gang til fordi ''alle'' vi som kom samtidig skulle samle oss og kose oss.







 Bursdagen til Marcelo, direktøren i EduQuality


 Vi hadde glemt både tallerkener og skjeer...




Jeg har vært skikkelig syk og vmoren min er også syk, derfor har jeg vært hos representanten min.
Fint bilde, ikke sant? hahaha

Mamma har send pakke, som er i Buenos Aires, så nå venter jeg i spenning!

Vi har hatt Despedida for 6to

















Argentinere har aldri med veske fordi de ''ikke trenger'' det. Alle puttet tingene sine i min, og for å understreke hvor vanlig det er med BlackBerry så er 7 av de 9 mobilene i vesken min BlackBerry, og den ene vanlige er min...

Tror det var alt for nå, så nå skal jeg nyyte sommerferien! 

Besos! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar