torsdag 30. august 2012

Uken som var


Denne uken har gått veldig bra, fått ridd masse hest og er greit nok kjent i byen til å vite hva som er hvor. I august måneden er det alltid å forvente mye og sur vind... På torsdag hadde vi fri pga streik, og da var det så mye vind at vi var inne nesten hele dagen. Veldig koselig, for da kunne vi spille kort og bare kose oss. Lørdag dro vi ut på samme sted som på bursdagen min, villa 8 i byen Hernando. Tror det kommer til å ta lang tid før jeg vender meg til å dra ut kl 2-3 og være hjemme rundt 8. Det er veldig gøy da, og det er så bra stemmning! Musikken er litt annerledes, og det går mye i en sjanger som heter cumbia, men det er veldig bra musikk å danse til! For min del, så er jeg veldig glad i musikken her.




Søndag var vi mange som dro med hest til ett annet sted ,med andre hester, for å hente noen av dem. Da vi dro var det så varmt at jeg ikke orket å ha på jakke, og red bare i genser, men på hjemveien kom den sure vinden jeg snakket om, og på mandag lå jeg med vondt i magen(igjen...) og sandpapir i halsen og lim i nesa...


Men over til litt hyggeligere ting. Jeg har fått meg kjaereste!!! Datingsystemet her er veeldig annerledes fra norge, så det blir nok en utfordring, i tilegg til at språket fortsatt er en liten hindring, men herregud det er vært det. Guttene her er så søte og omtenksomme, at ja, dette blir en veldig bra opplevelse. Appropo datingsystemet, det kommer ett innlegg om det når jeg faktisk vet litt mer...eheheh.

Det var alt for denne gang, og beklager få bilder!
besos

2 kommentarer:

  1. Åhh Stine, bra å se at du har det fint! Og gratulerer med kjæreste :D

    SvarSlett