tirsdag 24. juli 2012

Nå drar jeg virkelig!

Nå sitter jeg endelig på flyplassen med Ingrid! Vet ikke hvor lenge det er til jeg får oppdatert igjen(eller når jeg får internett), men skal gjøre mitt beste!

Ble mye krangling med kofferten igår, men jeg fikk til slutt lokket igjen. Måtte jo sitte på den (du vet, the american way!) for at det skulle være mulig, meeen, det gikk! :D Måtte desverre fjerne MYE klær jeg egentlig hadde planer om å ha med, og to par sko...

Dette var kofferten FØR jeg skulle ha klær oppi

Det ble en del tårer da jeg skulle si hade til foreldrene mine, og jeg kjenner jeg kommer til å savne dem så utrolig mye, men det er vert det! Så til mamma og pappa: Jeg er utrolig glad i dere!




Jeg har verdens beste foreldre!!


Snakkes snart!

Besos


1 kommentar:

  1. JEG ER BARE LITT MISUNNELIG. skal følge med på bloggen din, så you better keep blogging. muy linda. igjen, lykke til. i love you <3

    SvarSlett