onsdag 11. juli 2012

Kort og dårlig oppdatering

Nå er jeg endelig ferdig med visumsøknaden og den er straks ferdig behandlet. Det tar vanvittig lang tid! Jeg har også betalt alt som skal betales, og sendt alt som skal sendes, så hadde noen dager uten stress før jeg kom på at jeg må begynne å pakke. Jeg har vært uten PC siden skoleslutt siden jeg måtte levere inn skolepc'n, så inntil jeg får kjøpt meg en ny en har jeg bare pc av og til... Uansett, når jeg får pc'n (før jeg drar) skal jeg laste opp bilder av pakkekaoset! Og det er et skikkelig kaos skal jeg love deg.
Utrolig mange fra byen har lagt meg til på face, tror jeg har over 50 venner nå! shiit  Det er jo veldig gøy da, masse bilder :)) Har skikkelig reisenerver nå,æææ

besos

1 kommentar:

  1. åhhh husker den følelsen! du kommer til å stortrives <3

    SvarSlett