lørdag 21. juli 2012

Stavanger baby!

Jeg var i Stavanger fra søndag til torsdag hos Ingrid, som også drar til Argentina med Aspect. Det ble nesten som en generalprøve før Argentina, for jeg og Ingrid har aldri møtt hverandre før, haha! Vi har pratet en del på face før, også syntes vi det var greit å møte hverandre og bli litt kjent før vi skal reise sammen i et og et halvt døgn. Det som er enda bedre er at vi bor ganske ''nærme'' hverandre i Argentina, vi bor 3t unna hverandre og har nærmere 2 timer reisetid til Cordoba. Det er så deilig å kunne vite at det er en som går gjennom akkurat det samme som meg, og at vi kan snakke om hvordan vi har det og hjelpe hverandre gjennom harde tider.

Ingrid er en av de søteste jeg vet om! Vi hadde det kjempekoselig, og man skulle nesten tro vi har kjent hverandre i flere år! Vi fikk shoppet litt, den ene kvelden tok vi ansiktsmaske og manikyr, og vi fikk skrevet pakkeliste og liste over hva vi skal kjøpe når vi kommer dit. En annen kveld bakte vi franske makroner, og de var syyykt gode!


Bildene over er det Ingrid som har tatt med sitt mye bedre kamera! :)




Jeg er virkelig ikke noe treningsmenneske, i motsetning til Ingrid...Men joda, hun fikk dratt meg med på en time på et treningssenter som heter 500. Den timen er ansett som en av de hardeste i hele stavanger( hele norge spør du meg), og går ut på at du skal klare å forbrenne 500 kalorier på 30 min. Som om ikke det var nok, dro hun meg også med på timen etter, som også var temmelig hard. Haha, veldig stolt av meg selv! Endte jo med at jeg måtte gå baklengs ned trapper siden jeg var så støl...
Haha, dør av dette bildet!

Planen var egentlig at jeg skulle dra hjem på onsdag, men flyet mitt ble kansellert:( Så da ble jeg der en natt til og måtte stå opp kl 6 for å rekke flyet( som selvfølgelig var 40min forsinket...) Men jeg kom meg jo hjem til slutt, og rakk til og med jobben! :)

Besos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar