lørdag 25. august 2012

Siden sist

Okei, først må jeg beklage for vanvittig dårlig blogging! Det skjer så mye hele tiden, og når jeg først har tid så må jeg jo nesten prioritere å være med familien min. Jeg trives fortsatt kjempebra, og er fortsatt kjempefornøyd med familien, byen og landet.

Forrige helg var ganske rolig, og vi dro ikke ut noe sted. På søndagen dro familien og jeg på fisking i en naboby. Det var sykt fint vær, og var kjempekos!



 Måtte jo teste ut om kameraet funket under vann.

 Fineste vertssøster!


Flytende hus! 
For å gjøre ting litt lettere legger jeg heller ut bilder, og skriver noen kommentarer til dem :)
 Søndag betyr asado og samling av venner og familie. 

 Asado er grilling av masse kjøtt. 

 Noen som er veldig slitne etter hard natt.


 En dag manglet vi lærer i en time, så da underviste jeg i norske banneord.

 Den ene dagen løp vi om kapp med hestene... for å si det sånn, disse salene egner seg ikke.


Så fikk jeg pakke fra norge!!!<3 Og for det må jeg si tusen takk til mine foreldre, for det var veldig deilig å få litt gode norske ting! :) 

Utenom det så blir spansken min bare bedre og bedre, og ting blir så mye lettere da! (og norsken dårligere som dere sikkert merker) For å hjelpe andre eventuelle utvekslingsstudenter som skal til Argentina (eller spania for den sags skyld) så skal jeg legge ut ett innlegg med viktig grammatikk og ord. Vet ikke om jeg gjør det om 1 uke eller et halvt år, men det kommer en gang :) 

Beklager ''dialækten'' som kommer: He funni meg en snasen fyr som også har sommarfuglar i maven når vi er ilag.... hehehehehe

Besos! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar